INFORMACIONS FI DE TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Us informem dels horaris que hem establert per oferir-vos el concert de Nadal que els vostres fills i filles us representaran. Serà una actuació breu que es realitzarà al gimnàs de l’escola*.

Per a un bon funcionament de l’activitat, us preguem puntualitat a l’hora d’inici i acabament de cada actuació.

Dilluns 18 Dimarts 19
15:15h  P3, P4 i 6è 15:15h  1r i 3r
15:45h 4t i 5è 15:45h 2n i P5

Informar-vos que, per indicacions del Departament d’Ensenyament, el 21 de desembre serà inhàbil (com si fos un dia festiu) i que a les escoles no s’hi pot fer cap tipus d’activitat que no sigui la pròpia de les eleccions al Parlament de Catalunya.

L’activitat es reprendrà divendres 22 de desembre i la jornada escolar serà intensiva, sent l’horari de 8.30h a 12.30h.

Gràcies per la vostra col·laboració i us hi esperem!

L’equip de mestres de l’escola

* Properament, rebreu el díptic amb les cançons i poemes