CARNESTOLTES

carnavalDivendres passat a la tarda ens va visitar els Rei Carnestoltes, el Rei dels Poca-soltes, i ens va deixar les següents consignes:

• Dilluns 20: Si vols ser ben eixerit, hauràs de portar un estri de científic ben divertit.
  • Dimarts 21: Un científic entremaliat una broma ens ha gastat i un mitjó de cada color ens ha transformat.
  • Dimecres 22: Avui unes ulleres de científic hauràs de portar, perquè en els experiments t’hauràs de fixar.
  • Dijous 23: Per celebrar el dijous llarder, un pentinat de científic ben divertit portaré.

DIJOUS LLARDER: berenarem tots junts al pati de l’escola. Caldrà portar berenar i una ampolleta d’aigua.

DIVENDRES TARDA: farem una rua pels carrers del voltant de l’escola (15:30h) amb la disfressa confeccionada a l’escola els alumnes d’infantil i la que portaran de casa els alumnes de primària (preferentment, relacionada amb el tema de la ciència).

DILLUNS 27: recordeu que és festiu de lliure disposició.