A l’escola… Sobre Rodes!!!

Des de l’àrea d’Educació Física, per tancar el segon trimestre, vàrem celebrar la Setmana Sobre Rodes.

Al llarg de la setmana el pati de l’escola es va convertir en un gran pàrquing de bicicletes, patinets i patins.

Tots els nens i nenes de primària van poder gaudir d’activitats ben diferents i divertides durant les sessions d’Educació Física. Els nens i nenes de Cicle Inicial van portar patinents, els  alumnes de Cicle Mitjà van portar bicicletes i els més grans, els cracs de Cicle Superior, van portar patins.

Agraïm a la Policia Local de La Garriga que ens deixés el material d’educació viària per a fer l’activitat més enriquidora.

Des de l’àrea d’Educació Física us convidem  a continuar venint a l’escola “sobre rodes” i us engresquem (ara que arriba el bon temps) a que gaudiu en família de la pràctica d’activitat física.