SETMANA PEL CLIMA

Dins del marc de la SETMANA PEL CLIMA, impulsat pel grup Families For Future Bcn, ens ha arribat la proposta de realitzar micro-accions a l’escola durant la propera setmana del 23 al 27 de setembre.

Es tracta de petites accions fàcils de dur a terme a l’escola i que, en algun cas, necessiten de la vostra col·laboració des de casa (dimarts, portant una samarreta verda) per contribuir en la cura del medi ambient i ajudar a prendre consciència de la necessitat de començar a actuar.

La proposta és la següent:

Data QUÈ QUI
DILLUNS 23 1 minut de silenci conjunt Infantil i Primària
DIMARTS 24 Portar samarreta verda durant la jornada Infantil i Primària
DIMECRES 25 Visionat de curts o pel·lícules relacionat amb el medi ambient a les aules Primària
DIJOUS 26 Elaboració de cartells pel clima

(amb material reciclat)

Primària
Xerrada: “Atencio! Vigileu amb els contaminants!” a càrrec de ISGlobal 6è Primària
DIVENDRES 27 Penjada de cartells a l’escola

(de P3 a 2n)

Educació Infantil i Cicle Inicial
Marxa i concentració a la Plaça de l’Ajuntament (de 3r a 6è)* Cicle Mitjà i Cicle Superior
* Les famílies que ho desitgeu ens podeu acompanyar fins a l’Ajuntament
TOTA LA SETMANA Anem a l’escola a peu, en patinet o bicicleta Infantil i Primària

Com – en la mesura de les vostres possibilitats- , us animem a venir a l’escola a peu, en bicicleta o patinet. Per tal de facilitar l’aparcament de vehicles, habilitarem dos espais:

• Infantil: al pati, a tocar de la porta d’accés al vestíbul.
  • Primària: al passadís que hi ha al costat de les Caliues.

Al document adjunt trobareu més informació sobre aquesta proposta, que es fa coincidir amb la Cimera d’Acció Climàtica 2019 de les Nacions Unides.

carta earth strike