Rua Carnestoltes

Eren gairebé 2/4 de 4 quan han iniciat la Rua la classe de les motos de P5, els dofins de P4 i a continuació anaven la classe de les flors de P3.

Com enguany el tema de les jornades culturals de l’escola gira entorn el pati,  ja que l’hem renovat, aquest grup d’alumnes d’educació infantil han preparat una disfressa per a cada classe que té a veure amb aquest entorn.

Així heu vist en l’ordre d’aparició dels grups que anaven de xarranques, de sorral i de flors respectivament.  Els i les alumnes anaven cofois i contents i alegres i somrients! Com ens han sorprès les cares d’emoció  als que esperàvem veure aquesta desfilada!

I els més grans de primària, us preguntareu?

Podien triar la disfressa que preferissin i es ben cert  que hi havia moooolta diversitat.

També és de justícia felicitar els Megalodon  i els Esportistes de 6è per la batucada que ens han ofert.

Hem fet algunes fotos que trobareu en aquest àlbum.