PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS

Del 6 al 26 de novembre està obert el període de votació de les propostes finals dels pressupostos participatius de La Garriga 2018.  Entre les propostes seleccionades, destaquem la millora del pati de l’escola Giroi, valorada en 20.000€.

Aquesta proposta ha estat una iniciativa de la Comissió mixta de Pati (AFA i escola). Per aquest motiu, us demanem que la tingueu present a l’hora de fer la tria.

Us passem l’enllaç per si la voleu votar:

Podeu votar fins a 4 propostes, aquelles que penseu que són més necessàries i encertades per al municipi.

A veure si tenim sort i podem tirar endavant tots els projectes de la comissió pati!!!!!!