MISSIÓ APILO XII

apilo

Des del Departament de Territori i Sostenibilitat i amb la col·laboració de l’Agència de Residus de Catalunya, ja fa uns anys que s’ha engegat el concurs Apilo XII, per tal de sensibilitzar els alumnes de les escoles en la recollida selectiva de les deixalles i especialment de les piles i bateries, que són molt contaminants.

Enguany ens hem volgut adherir al projecte i per aquest motiu, la darrera setmana us vam repartir un contenidor de cartró per fer la recollida selectiva de piles (de qualsevol mena), de bateries de telèfon mòbil i de càmeres de fotografia i vídeo. Properament, rebrem un contenidor més gran per posar al vestíbul de l’escola i recollir el màxim nombre de quilograms possibles de piles.

Els premis per a les escoles que recullin més piles són diners per invertir en material escolar i van dels 1.000€ del tercer premi als 2.500€ del primer premi. Encara que no guanyem el concurs, ja haurem guanyat futurs recicladors si conscienciem els/les nostres alumnes!

Per a més informació, podeu visitar el web: http://www.apilo.cat/

apilo-2