Ja comencen les Jornades Culturals d’aquest any!

Ahir vam tenir un bon ensurt.

Nosaltres,  a punt per iniciar les jornades culturals dedicades al pati,  i, de cop i volta,  es presenten un senyor de la brigada i una autoritat de l’Ajuntament a prendre mides per muntar una fàbrica de fum al pati de l’escola!

S’omplien la boca de motius per convèncer-nos que  convindria fer l’aparcament pels treballadors de la fàbrica a on tenim el gimnàs i la fàbrica mateixa a l’espai del pati. Ens deien que a l’escola es ve a treballar i que no cal un pati tan gran i maco! Ara que l’hem renovat… no era una bona idea, de cap manera!

D’altra banda els nois i noies de 6è, que han fet un estudi sobre la importància de preservar la qualitat de l’aire,  van presentar arguments suficients i vàlids per aconseguir que la parella d’intrusos desestimés la idea.

Al final no es construirà cap fàbrica contaminant en el nostre espai i la única efemèride que va poder inaugurar aquella estranya parella van ser aquestes jornades!