Interessant xerrada d’Innovamat

Aquesta tarda ha tingut lloc la xerrada informativa a les famílies del projecte Innovamat.

Hem conegut, de mà de l’Oriol, alguns procediments i estratègies per acompanyar l’alumnat de 1r a 4t que aprenen matemàtiques al Laboratori dels Nombres.

Una proposta on la dinàmica de treball i l’estructura dels continguts és mostra de forma ordenada, progressiva i cíclica.

A l’escola Giroi volem fer més entenedor aquest àmbit matemàtic. Fer-ho a partir de la comprensió dels processos,  a través de la descoberta manipulativa, on el que té valor és trobar el sentit de les operacions, la comprensió dels algoritmes de càlcul, tot buscant les alternatives i variables per arribar al resultat correcte.

Gràcies a totes aquelles famílies que heu pogut assistir.

Aviat rebreu per correu la presentació que s’ha fet, així com l’enllaç als vídeos que la pròpia plataforma comparteix a YouTube.

No deixeu de visitar la App bmath que permet practicar des de casa a tothom qui vulgui.

Trèiem-li suc a aquest projecte!