CORPUS’19

Un any més hem participat en la festa de Corpus de La Garriga.

Com ja sabeu, el tema de la catifa d’aquesta edició ha sigut el pati de la nostra escola.

Després d’haver elaborat el projecte final, s’han fet les últimes preparacions: recollir i organitzar tot el material necessari per la seva confecció el diumenge dia 16 de juny.

El dia de la festa, des de primera hora del matí, una bona colla formada per famílies, alumnes i mestres han fet possible la realització de la catifa, on s’ha alternat flor amb altres materials naturals.

El resultat ha sigut magnífic, i volem agrair la participació de tothom, i especialment la gran feina i implicació de les famílies que formen part de la comissió.

Enhorabona Giroi!