CORPUS 2022

Avui estem molt satisfetes i satisfets de poder haver tornat a celebrar la festivitat de Corpus després d’uns anys de no haver-ho pogut fer degut a la pandèmia.

La temàtica d’enguany ha estat “Roma”, tema que han treballat l’alumnat de 5è durant el curs com a projecte. Aquest alumnat, per grups cooperatius, van elaborar diferents dissenys de catifa inspirats en el tema esmentat.

El disseny de la catifa final ha sigut el resultat la barreja de diferents elements de les tres catifes més votades per tots els infants.

Avui, gràcies a la implicació de tothom (alumnat, famílies i professorat) hem pogut materialitzar i fer realitat la nostra catifa.

Enhorabona Giroi!!