CONCURS DE CRÍTICA TEATRAL

A finals del 1r trimestre, després de veure l’espectacle “La nena dels pardals”, l’Ajuntament va proposar als alumnes de 6è de participar en un concurs de crítica teatral per celebrar el 25è aniversari de les activitats culturals que subvenciona.

Avui, dijous 22 de març, abans de l’espectacle “Història del rock”, s’han lliurat els premis a les millors crítiques. El jurat, format per en Tariq Porter, en Xavier Gotanegra, la Beti Español i l’Eulàlia Purtí, ha premiat dues alumnes de la nostra escola:

• La Laura Vilaró ha obtingut el Premi a la crítica més elaborada
  • L’Antía Aragundi ha obtingut un Accèssit

Els altres premis han estat per dues alumnes de l’escola Puiggraciós:

• La Jana Labró Llampallas, Premi a la crítica més detallada
  • L’Elsa Hernández Domingo, Premi a la crítica més fresca

Des d’aquí les volem felicitar per la feina feta i les animem a seguir escrivint.

MOLTES FELICITATS!!!