Beques material i llibres 2021-2022

Ajuts de llibres i material escolar

Adreçat a:

Alumnes de la Garriga d’Educació infantil, primària, secundària, Batxillerat i CFGM de centres públics o concertats.

Presentació de sol·licituds:

Del 30 de juny al 27 de juliol

On i com?

Telemàticament a:

L’Apartat de tràmits de la Seu Electrònica del Web municipal www.lagarriga.cat. Caldrà escollir el tràmit corresponent, iniciar la tramitació, emplenar el formulari web i adjuntar la documentació que s’indiqui degudament complimentada.

Per fer tràmits telemàticament cal que us identifiqueu digitalment. Podeu consultar els certificats digitals admesos en l’apartat “Identitat digital” del web municipal.

Presencialment:

AJUNTAMENT DE LA GARRIGA

Plaça de l’Església, 2

08530 La Garriga // Tel. 93 860 50 50

Horari: de dilluns a divendres laborables de 9.00h a 14.00h.

S’ha de demanar cita prèvia a

https://citaprevia.ubintia.com/lagarriga/#nbb o trucant al telèfon   93 860 50 50.