Ajudeu-nos a triar quin curt de l’escola presentem als Premis CAC!

Benvolgudes famílies,

Recordeu la pel·lícula que va néixer l’any passat gràcies a la creativitat i l’esforç dels nens i nenes de 5è i les seves famílies? És ” 5è i Acció”. Ens va agradar tant que pensem que és una bona idea presentar-la als Premis “el CAC a l’escola”.  (Són uns guardons atorgats pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya als centres que integren l’educació en comunicació audiovisual al currículum escolar. L’objectiu és fomentar l’educació en mitjans i donar visibilitat a les experiències que es fan a les escoles i instituts de Catalunya)

Per entrar en concurs hi enviem el film i demanen un tràiler o vídeo resum. Es per triar aquest vídeo resum que necessitem la vostra opinió. Per grups, els artistes – que ara ja són a 6è – han presentat la producció. És una feina feta només per ells i elles, en grups cooperatius.

Us deixem l’enllaç als diferents vídeos per a que trieu el millor a través del formulari de google forms!

Gràcies per col·laborar!