+ actius cada dia!

Seguint el lema que es proposa enguany per celebrar el dia mundial de l’activitat física  + actius cada dia!,  la tarda de dimecres 25 d’abril vam viure a l’escola un esdeveniment esportiu per prendre consciència de la importància de fer exercici de forma regular i continuada.

Aquest any l’experiència que vam compartir estava lligada al ball, una manera diferent d’activar el cos i posar-lo en forma.

En una primera part, gràcies a l’ajut de l’Esther i la Miriam, mestres de dansa a l’escola de dansa i percusió Tukupracum, els més de 400 nens i nenes de l’escola vam poder assitir  a una master class de dansa. Vam gaudir-ho d’allò més!

I en un segon moment uns agrupaments voluntaris d’alumn@s de 6è van oferir dos balls coreografiats per la mestra de P4 Lucia. Eren fantàstics, amb una bona i valenta execució, que tota l’escola va seguir des de baix, ben atens i atentes al que feien els grans dalt l’escenari. Per acabar un ball creat per aquest  grup de 6è, amb un ritme marxós i enganxadís, va fer nèixer un gran aplaudiment per l’experiència viscuda.

Seguiu aquest bon consell pel futur:

“Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant o adolescent!”.

Agraïm  a les famílies que es van poder i voler afegir a aquest acte les seves ganes de sumar-se a l’iniciativa de millorar les condicions de vida dels qui s’estimen, fent més activitats per cuidar-se amb els seus fills i filles.

El pròxim any farem un nou esdeveniment, però ara teniu l’ocasió de veure el vídeo que mostra el que vam fer!

Clica a la foto per accedir al vídeo!