3a edició del concurs literari “MURS”

Ahir, diumenge 13 de desembre, es va celebrar l’entrega de premis del 3r concurs literari “Murs” que organitza l’associació “La Garriga societat civil”. En aquesta edició la temàtica era el Medi Ambient.

Els relats es van treballar durant els mesos de gener i febrer a l’escola, amb tot l’alumnat de 5è i 6è, a les sessions d’expressió escrita. Es va fer una tria de 5-6 relats per grup-classe i d’aquests el jurat n’ha seleccionat 2 finalistes de cada escola i 1 guanyador per categoria.

Des d’aquí volem felicitar el Gerard Ruíz (5è) i la Laura Springer (6è), guanyadors de la seva categoria i alumes de la nostra escola.

L’entrega de premis es correspon al curs passat i, en un principi, estava pensada per al passat 23 d’abril, Sant Jordi, però la situació de la pandèmia no ha permès la seva celebració fins ara.

Des de l’escola vam participar a 2 de les 5 categories existents (5è, 6è, primer cicle d’ESO, segon cicle d’ESO i Batxillerat i Cicles Formatius) i presentant il·lustracions basades en els relats, d’aquesta darrera participació se’n va encarregar l’AFA de l’escola.

En el llibre que s’ha editat hi apareixen els 2 relats finalistes de cada escola i el relat guanyador de les categories participants. L’aportació de l’escola, a banda de l’alumnat guanyador, ha estat la següent:

• Alumnat que ha aportat il·lustracions: Alguer Prims, Eudald Marsol, Joana Aparicio, Martina Nualart, Xènia Compaore, Martina Pareras, Arnau Dehesa, Aura Vergès i Arnau Antolí.
  • Alumnat finalista de 5è: Guillermo García i Pau Padrós.
  • Alumnat finalista de 6è: Gisela González i Laia Pareras.

Us deixem unes imatges de l’acte d’ahir: