Bmath: l’aplicació d’Innovamat per practicar des de casa!

Bona tarda famílies!

Com ja sabeu, des de l’àmbit de matemàtiques es planteja una part de les activitats a través de la proposta didàctica d’Innovamat. Si voleu completar les activitats que es fan a l’escola des de casa, ho podeu fer amb l’aplicació “Bmath”.

Les tutores i els tutors que estem seguint la metodologia d’Innovamat a l’aula us recomanem que baixeu l’aplicació per tal que les nenes i els nens puguin practicar des de casa, de manera lúdica, els continguts que es tracten a l’escola.

A continuació, us expliquem com descarregar l’aplicació a través de la botiga de la tauleta o del mòbil o a través de la web d’Innovamat (en els dos casos, la descàrrega és gratuïta).

• Per descarregar l’aplicació des de la tauleta o des del telèfon mòbil heu d’anar a la Play Store (si el sistema operatiu és Android) o a l’App Store (si el sistema operatiu és iOS). Si poseu Bmath al cercador d’aplicacions i jocs la podreu descarregar. Un cop la tingueu oberta, aneu seguint les instruccions i responent al que demana i aviat la tindreu a punt per començar a jugar! IMPORTANT: si us pregunten si les vostres filles o fills fan servir l’aplicació d’Innovamat a l’escola heu de respondre que NO, ja que si dieu que sí us demanarà un correu i una clau que és d’ús exclusiu per l’escola.
  • Per descarregar l’aplicació des de l’ordinador heu d’anar a la pàgina web http://www.innovamat.es/ i clicar on diu descàrregues (a dalt a la dreta) o podeu clicar a aquest enllaç que us porta directament a les descàrregues: http://www.innovamat.es/es/descargas/. En funció del sistema operatiu del vostres ordinador heu de clicar a un lloc o a un altre i anar seguint les instruccions per finalitzar la instal·lació i començar a jugar.

Aprofitem per enllaçar-vos el canal de youtube d’Innovamat ja que hi trobareu vídeos que us poden ajudar a conèixer el projecte i a saber quines estratègies proposa aquesta metodologia: Youtube – Innovamat

Esperem que aquest article sigui del vostre interès, si teniu algun dubte o pregunta podeu dirigir-vos a les tutores i als tutors!