Taller d’art a Can Xic Corder 3rB

Aquest any, el tema escollit pel taller d’art de Can Xic Corder és el cos humà. Després de fer un ràpid recorregut en el temps per conèixer les diferents representacions del cos humà al llarg de la història, l’alumnat de 3r ens centrem en els peus. L’activitat consisteix en crear un peu amb la tècnica del paper matxucat, creant volum i acabant empaperant-lo amb paper de seda de colors. Tots han quedat diferents, originals i molt divertits! I com sempre que anem a Can Xic Corder, ens ho hem passat molt bé!!

Aquí podeu veure un recull de fotos de l’activitat.