El carrer de l’escola 1rA

Els nens i nenes de 1r hem començat un nou projecte. Aquesta vegada ens fixem en l’entorn més proper i ens centrem en el carrer on hi ha la nostra escola: Santa Maria del Camí.

Per grups, hem dibuixat el carrer, millor dit, una petita part, perquè després hem descobert que és força llarg, i cada grup ho ha explicat als seus companys.

Més endavant, després d’una posada en comú sobre els edificis i mobiliari urbà que podem trobar al nostre carrer, entre tots hem fet una maqueta en volum que podeu veure exposada al principi del passadís de cicle inicial.

Mentrestant, aquí teniu algunes fotos de tot aquest procés.