El barri de Ca n’illa 2nB

Durant el 2n trimestre, els superherois i les superheroïnes vam començar a conèixer una mica més d’aprop el barri on es troba la nostra escola: el barri de Ca n’Illa, projecte que hem continuat durant el 3r trimestre i que ja heu pogut rebre a casa vostra.

Vam començar fent unes maquetes amb fustes a partir dels coneixements previs que teníem, van quedar molt xules, però segurament no eren massa exactes. Però això ho vam comprovar amb el google maps, on vam poder veure el barri de l’escola des de l’aire i també passejar-nos pels diferents carrers. Així, vam dibuixar el barri de Ca n’Illa a vista d’ocell.

Vam fer una sortida pel barri i vam identificar els carrers que l’envolten. Va ser molt interessant comprovar que té forma de pentàgon irregular.

També vam buscar el recorregut que fèiem cada dia per anar des de casa nostra a l’escola.

I, l’última activitat del projecte del barri ha estat l’estudi de l’artista Paul Klee. Ens vam centrar en les seves obres sobre les ciutats, per poder fer una interpretació del barri vist amb els seus ulls.

Aquí podeu veure algunes fotos del projecte.