El barri de Ca n’Illa 2nA

Durant el 2n trimestre, els prehistòrics i prehistòriques vam començar a conèixer una mica més d’aprop el barri on es troba la nostra escola: el barri de Ca n’Illa, projecte que hem continuat durant el 3r trimestre i ara estem a punt de donar per acabat.

Vam començar fent unes maquetes amb fustes a partir dels coneixements previs que teníem, van quedar molt xules, però segurament no eren massa exactes… això ho vam comprovar després: amb el google maps vam poder veure el nostre barri des de l’aire i també passejar-nos pels diferents carrers. Va intentar trobar alguns carrers del google maps en un mapa de paper i hi vam senyalar el recorregut que faríem des de l’escola fins a can Nualart. Després d’aquest primer contacte amb els mapes, vam dibuixar el barri de Ca n’Illa a vista d’ocell.

Aquí podeu veure algunes fotos d’aquests primers dies del projecte.