Descobrim el carrer de l’escola (amb googlemaps i a peu) 1rA

Continuant amb el projecte del carrer, hem començat a aprendre a situar-nos en un mapa. Hem buscat l’escola, el carrer Santa Maria del Camí i també l’ermita que li dona el nom. També hem buscat el carrer de l’escola al googlemaps, això ens ha permès tenir una visió general del carrer des de l’aire i després l’hem anat seguint com si fèssim el recorregut a peu.

La sortida al carrer ens ha permés comprovar insitu moltes coses que ja haviem vist a l’ordinador i descobrir-ne de noves. Hem arribat fins a l’ermita de Nostra Senyora del Camí i l’hem dibuixada.

Aquí podeu veure les fotos.