Adjectius positius 4t A

Aquesta tarda hem fet una activitat per reconèixer les qualitats de totes les nostres companyes i companys.

A cada cadira hi havia el nom d’un nen o d’una nena de la classe i un full on cadascú ha escrit adjectius positius que defineixen aquella persona. Amb l’única condició de no repetir adjectius que ja havien posat altres companys o companyes, l’objectiu de l’activitat era pensar i identificar aquells trets positius que defineixen a cada persona.

En acabar la ronda, tothom ha pogut llegir la seva llista de qualitats i tenim la sort de formar part d’un grup ple de persones simpàtiques, alegres, divertides, sinceres, tranquil·les, amigables i bones companyes!

A l’enllaç podeu veure algunes fotos de l’activitat: Adjectius positius 4t A