A la biblioteca hi falta gent!

És molt important utilitzar les biblioteques que tenim al nostre voltant. A l’escola tenim les biblioteques d’aula, on podem gaudir de les lectures més apropiades per a la nostra edat. A la biblioteca de l’escola podem fer el sistema de préstec i anar-hi lliurement a les hores del pati, on sempre hi ha una mestra controlant el préstec. A vegades també hi anem tots junts i podem cercar informació pel treball d’aula.

Gaudir de les biblioteques ens enriqueix el coneixement. La Biblioteca Núria Albó està molt ben dotada i és un espai on podem trobar gran varietat de material per als projectes que anem realitzant a l’escola, i on podem ampliar les lectures de tota la familia.

Us animem a enriquir els vespres tot gaudint de la lectura. Llegir sol o acompanyat, ens proporciona benestar i ens enriqueix el pensament.

Cliqueu sobre l’enllaç per a veure’n més.https://photos.app.goo.gl/J9tbnIMzH4CuASNp2