Olympic games

El passat dimarts 30 d’octubre, els alumnes dels Megalodons i els Esportistes van poder gaudir d’un matí d’olimpíades en anglès organitzat pels alumnes de 1r de Batxillerat de l’institut Vil·la Romana. Durant la jornada els alumnes de 1r de batxillerat van organitzar diferents proves, les quals les explicaven i dirigien en anglès. Els alumnes de 6è de l’escola, juntament amb els alumnes de 1r d’ESO del mateix institut varen realitzar les proves i s’ho van passar d’allò més bé! Per veure les imatges cliqueu a sobre la imatge.