Creem els nostres escuts!

Com ja sabeu, aquest any, els microbis i els bacteris estem jugant al Classcraft. Mitjançant aquest joc estem treballant diferents valors, el treball en equip, la generositat, l’esforç, la responsabilitat, la presa de decisions…Al mateix temps que és una motivació pels alumnes.Al principi de curs els alumnes van formar els seus equips, van elegir els seus rols i van triar el seu escut. Cada equip va haver de muntar el seu escut, decidint quin material utilitzaria i com el dissenyaria. Van treballar de valent i els resultats van ser espectaculars! Aquí una mostra del seu treball i dels resultats.

classcraft1_feature