Els alumnes de 6è visitem el Museu de les matemàtiques de Cornellà!

Els alumnes de 6è vam anar d’excursió al Museu de les matemàtiques de Cornellà. Allà vam començar fent una gimcana per tal de descobrir un codi secret. Gràcies a aquest codi secret vam poder obrir el candau d’una caixa i així endur-nos un petit regalet. Un cop acabada la gimcana vam descobrir el que són les cúpules de Leonardo. Vam crear dues cúpules diferents i vam poder comprovar la seva força i estabilitat. Finalment vam fer la visita pel museu, descobrint que és un museu diferent i gaudint de totes les seves activitats.