VIU EL PARC

Els nens i les nenes de cinquè vam anar al Parc natural d’Olèrdola a fer l’activitat “Viu el parc” on vam descobrir  la flora i la fauna d’aquest parc, i vam gaudir molt fent un taller de pintures rupestres, una gimcana històrica i un taller d’el.laboració d’una bosseta aromàtica.

Fotos 5è A

Fotos 5è B

Cantada a l’auditori

Benvolgudes famílies,

A continuació adjuntem una infografia amb tota la informació referent a com han d’anar vestits els vostres fills i/o les vostres filles a la Cantada de Nadales que celebrarem a l’auditori Eduard Toldrà el proper 15 de desembre.

L’alumnat que es quedi al menjador hauran de portar, a la seva motxila, una bossa amb la roba preparada i amb el nom, per poder canviar-se al migdia.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Escola Ginesta

Jocs Olímpics

Aquest any el fil conductor de l’escola són els Jocs Olímpics. Cada classe serà un esport Olímpic que l’anirà treballant al llarg del curs. Aquí podeu veure un vídeo de presentació.

ANIMALS DE SANG FREDA

A la classe de 3r ens va visitar el Rubén de l’Associació Edulis. Ens va fer una explicació i una presentació d’una sèrie d’animals de sang freda. Ens va donar unes pautes per a la correcta manipulació dels animals i vam poder interactuar amb la Granota arborícola, Pitó reial, Tortugues de Florida, Gerrosaurus i Gecko.

Va ser molt divertit!

3rA      3rB

CASTANYADA 2023

Els castanyers i les castanyeres han omplert les classes de Cicle Mitjà. Avui comparteixen protagonisme amb les carbasses de cares terrorífiques i les teranyines del túnel del terror.