Rap de les vacunes

MÉS VÍDEOS NOUS!!!
Els alumnes de 4rt aquesta setmana havien de crear un RAP basant-se amb un ritme musical i
amb una lletra que parlés de les vacunes. Ho han fet molt bé i alhora has estat originals i
creatius.

Cartell publicitari: “Com prevenir malalties?”

NOVETAT: MÉS CARTELLS ENS HAN ARRIBAT!!

Els i les alumnes de 4t saben que per tal d’estar sans i no contraure malalties és molt important prevenir, això vol dir seguir alguns hàbits , com són: veure entre 8-10 gots d’aigua al dia, practicar 1 hora diaria d’exercici físic i  seguir una dieta saludable.

Així han dissenyat un cartell publicitari en consideració amb els consells d’un expert, per parlar-vos de la prevenció, què podem fer per mantenir-nos sans.

Gaudiu del ventall que han elaborat i si us animeu, podeu fer un de propi amb la vostra família.

Eclipsi

El Gerard de 2nB ens explica, amb una maqueta que ell mateix s’ha fet,  la diferència entre eclipsi de Sol i eclipsi de Lluna.

Videoconferències padrins-fillols

Quina gran sorpresa!!! Els alumnes de sisè s’han trobat amb els seus fillols i filloles de P3 en una videoconferència. Els de sisè no tenien idea del que els esperava en aquesta videoconferència setmanal, tan sols havien estat convocats sota la frase “VideoTrobada Sorpresa”. Hi ha hagut molta emoció i estimació per totes dues parts. Quin moment tan bonic i tendre!!!

Fem mató!

Els nens i les nenes d’infantil i cicle inicial s’han animat a fer un formatge típic català; el mató.
mireu què bo els ha quedat!

fes clic sobre la foto per veure’n més!

Benvinguts a ràdio Rio do Janeiro

A sisè el projecte “Anem de viatge” passa per la seva tercera ciutat: Rio de Janeiro.

Aquesta vegada els nostres alumnes s’han superat perquè han fet una connexió radiofònica per retransmetre’ns el carnaval més important del món!!!

Escolteu els primers àudios que ens arriben!!! I ens arribaran més!!!