PREINSCRIPCIÓ CURS 2024/25

El període per la presentació i/o modificacions de les sol·licituds és del 6 al 20 de març, ambdós inclosos, la podeu realitzar en format digital o amb suport informàtic accedint al següent enllaç.

CALENDARI I DOCUMENTS:

05/03/2024: Publicació de l’oferta de la Preinscripció per a l’educació infantil, l’educació primària: Oferta

17/04/2024: Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional:

25/04/2024: Publicació de la llista amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions:

30/04/2024: Sorteig número de desempat:

02/05/2024: Publicació de la llista ordenada:

07/06/2024: Publicació de l’oferta final:

10/06/2024: Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera:

Del 18 al 26/06/24: Període de matriculació

Calendari complet

*Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres mitjançant la següent adreça de correu: info@escolaginesta.cat

EDUCACIÓ VIÀRIA

El dilluns 11 de Març, a la classe de 2nB, van venir dos policies locals per recordar-no les normes sobre educació viària. Vam aprendre molt i a més, ens ho vam passar super bé!!.

SETMANA DELS ESCACS 4T

Els nens i nenes de 4t, s’ho van passar d’allò més bé aprenent a jugar a escacs. Durant una setmana han gaudit d’una sessió diària, en la que han après les normes de joc, els moviments de les peces i algunes jugades interessants. Les sessions van acabar realitzant un torneig en el qual tots van poder enfrontar-se i posar a provar les seves habilitats sobre el taulell, sempre des del respecte i el joc net.

EDUCACIÓ VIÀRIA A 4T

A la classe de 4t hem rebut la visita de dos policies locals, ens han explicat la importància de donar un ús adequat a les joguines de rodes que tant ens agraden. També hem parlat de la importància de respectar les normes viàries per evitar accidents. Hem realitzat una activitat, “La rotonda”, molt interessant, ja que hem pogut experimentar com es produeixen els accidents quan algú no respecta les normes, ens ho hem passat molt bé!

Teatre- 4t

L’alumnat de 4t hem anat a veure una obra de teatre amb llengua anglesa. L’obra era Tarzan, una obra de teatre molt divertida. Hem pogut practicar el vocabulari treballat: animals, parts del cos i adjectius per fer descripccions. També han sortit a l’escenari  alumnes on… Llegeix més»

SORTIDA AL PALAU DE LA MÚSICA – CS

El divendres 2 de febrer l’alumnat de cicle superior vam visitar el Palau de la música, on vam poder observar amb detall una obra arquitectònica del modernisme català. Allà vam poder gaudir i descobrir la música de Beethoven amb l’obra “Big bang Beethoven”. Aquesta sortida els hi va permetre vivenciar els aprenentatges treballats a l’aula i ho vam passar genial.

CARNAVAL 2024! 3r

Com a bons/es Vilanovins/ines ens encanta el Carnaval i el vam gaudir al màxim. Aquí us deixem un recull d’imatges d’aquesta setmana tan divertida i esbojarrada.
Visca el Carnaval!

VISITA A LA BIBLIOTECA JOAN OLIVA

Aquestes setmanes els alumnes de 2n hem visitat la Biblioteca Joan Oliva. Hem vist tots els contes de l’Olivia, una porqueta molt eixerida. Hem pogut compartir les seves mil i una aventures!  Després hem confeccionat la nostra pròpia Olivia, amb retalls i altres materials. Ens ha agradat molt, gràcies Olivia!

SORTIDA AL GRAN TEATRE DEL LICEU!

El divendres 12 de gener les classes de 3r i 4t vam anar al Gran Teatre del Liceu, a Barcelona, per gaudir de l’espectacle d’òpera “La cuina de Rossini”. També vam passejar per les Rambles, carrers antics de Barcelona, la plaça de Sant Jaume, on estan l’Ajuntament de Barcelona i El Palau de la Generalitat, i vam dinar al parc de la Ciutadella. Ens ho vam passar molt bé!