Projecte dels insectes de 2n

Hola famílies!

La classe de 2n és la classe dels insectes i aquest any han treballat molt sobre aquests petits animals invertebrats. Van començar descobrint en què es diferencien dels vertebrats, a quin dels sis grups d’invertebrats que hi ha pertanyen… i han après moltes coses! Per exemple, sabríeu dir si una aranya és un insecte? I un centpeus? Sabeu que una formiga té molta força i podria aixecar deu vegades el seu pes? Després d’investigar com són, on viuen, com es reprodueixen, quines parts del cos tenen… han treballat en grups cooperatius l’insecte (el mosquit, la marieta, la papallona…) que van escollir. Van resumir en una cartolina gran tota la informació aportada pels membres del grup i van fer una exposició oral davant dels seus companys i companyes. En acabar, la resta d’infants podia preguntar dubtes o fer comentaris constructius sobre l’exposició escoltada. Aquí us deixem un recull de fotografies del dia que van fer les seves exposicions!

Exposició dels insectes.