
Una jornada plena de música i alegria a l’escola!
Hem celebrat les esperades danses de primavera, un dia molt especial en què els nostres alumnes han mostrat tot el seu entusiasme, esforç i talent. Ha estat una magnífica oportunitat per veure el resultat de la feina i la il·lusió que han posat durant aquestes darreres setmanes.
Volem donar les gràcies a tots els infants per la seva participació, a les famílies pel seu suport i a tot l’equip de l’escola per fer possible una celebració tan significativa i representativa del nostre centre.
A continuació, les danses de cada curs:


