EL NOSTRE PROJECTE

Voleu conèixer el nostre projecte?. Us ensenyem qui som, com treballem, com ens organitzem, quines eines fem servir, com reforcem els vincles amb totes les persones que componen la nostra comunitat educativa (totes les persones que treballem al centre, alumnes i  families) i com interactuem amb l’ entorn.

Us podeu posar en contacte amb l’escola a través del següent correu: a8023426@xtec.cat i si ens deixeu les vostres dades (nom i telèfon ) ens posarem en contacte amb vosaltres per tal de poder realitzar les portes obertes, un cop la situació ho permeti.

Atentament,

L’Equip de mestres.