NOUS NOMS DE CLASSE

Benvolgudes famílies de l’escola. Ja portem dues setmanes ì amb molta il·lusió els nens i nenes han escollit els noms per les seves classes.

EI4: Arc Iris               EI5: L’aigua                     1r: Els planetes               2n: Els insectes

3r: Els dinosaures     4t: Els gats i felins           5è Els Axolots                 6è: De paper

De mica en mica anirem investigant i buscant informació amb relació al nom de la nostra classe.

Us animem a participar aportant materials diferents i així poder aprendre tots plegats!

Els nens i nenes d’EI3 estan en plena adaptació i aviat decidiran el nom de la seva classe!