Naturalizació del nostre pati

Bon dia famílies,

La setmana passada vam tenir la primera reunió del Consell d’infants de l’escola. Un espai on els nostres estudiants tenen una participació activa. És una forma d’unir esforços, generar un sentit de comunitat i crear un ambient proper on porten diferents propostes.
El primer projecte que tenim a les mans és la naturalització del nostre pati on amb l’ajuda de tota la comunitat educativa i el despatx d’arquitectes Aquidos de Barcelona volem transformar el nostre espai exterior.

Divendres vam poder reunir-nos en una primera trobada, on els alumnes ens van explicar que volien canviar del nostre pati. Posteriorment les famílies es van agrupar amb els diferents integrants de l’empresa Aquidos  per poder decidir què és viable i com ho podem fer.

D’aquí a poc ens trobarem per continuar amb aquest projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *