La senyora Clorofil·la.

Aquesta setmana ens hem trobat les classes d’I4 i 2n per compartir coneixements sobre les plantes. Els alumnes de 2n, que són uns experts, han explicat als més petits la història inventada de la senyora Clorofil·la i així tots hem entès perquè les plantes són de color verd. Després hem extret la clorofil·la de fulles de menta i romaní del nostre jardí de l’escola i hem pintat amb ella un dibuix.

Ens hem intercanviat diplomes d’experts i carnets de científics i tots hem après molt: a compartir, a expressar-nos oralment en públic, a respectar les diferències, a escoltar-nos …, a pensar en els altres!!!

(més imatges clicant a sobre del conte!)