Els fòssils

A un grup d’alumnes de 5è ens ha interessat molt un text sobre els dinosaures, que vam llegir a l’escola. Aquesta lectura ens va permetre conèixer en què consisteix la feina dels paleontòlegs i com s’han format els fòssils. Hem vist fòssils diferents en llibres, revistes, internet… Després ens hem plantejat si podíem fer algun treball manual simulant el procés de creació dels fòssils. Així doncs, hem utilitzat fang i diversos objectes de l’escola per fer les nostres creacions. Aquí podeu veure el resultat d’aquesta experiència: semblen fòssils de veritat!

Per veure el procés seguit, cliqueu la fotografia. Gràcies.