CONCURS TURRONS PICÓ

Benvolgudes famílies;

Com molts de vosaltres ja sabreu, els nens i nenes de 2n han participat durant aquestes darreres setmanes en el primer concurs a nivell nacional organitzat per Turrons Picó, en favor de la proliferació de les abelles. Ens hem ficat de ple en aquest concurs i amb molta il·lusió hem creat un vídeo que s’ha presentat, amb l’esperança de ser guanyadors, entre més de 200 escoles participants. La resolució del concurs va ser el darrer 20 de desembre, i encara que no hem tingut la sort que esperàvem, per a nosaltres, de totes totes, som vencedors. Perquè hem guanyat una bonica experiència i ens ha servit a més a més, per veure el treball i l’esforç d’altres escoles, i entendre que tot esforç té reconeixement.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres i no dubteu en deixar el vostre comentari! Mireu, mireu!