APADRINAMENT DIGITAL

Avui la classe de 3r i 5è han començat una nova activitat l’apadrinament digital.

En què consisteix? Consisteix a compartir un espai en el qual els nens i les nenes de 5è fan un acompanyament digital als alumnes de 3r. L’alumne/a gran adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge digital del petit/a. Amb aquesta proposta s’intenta que tant uns com els altres visquin una experiència d’aprenentatge de les noves tecnologies, de forma engrescadora i motivadora.

Avui s’han format les parelles i els han ensenyat a entrar a un chromebook, a escriure un correu electrònic inserint una imatge. Ha estat un matí molt productiu on s’han començat a crear llaços molts bonics que continuaran creixent durant el curs!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *