Cap de setmana de formació

Cap de setmana de formació de les mestres de l’escola El Bosc de Mont-ral.
Per una banda s’hem desplaçat cap a Montblanc a desenvolupar la formació del projecte Rius, aquesta és una iniciativa desenvolupada per Associació Hàbitats amb l’objectiu principal d’estimular la participació activa de la societat en la conservació i millora dels nostres rius. Fomenta l’apropament de les persones al riu i permet conèixer com són i com funcionen els ecosistemes fluvials, els organismes que hi podem trobar, la seva importància ambiental i social, així com els problemes que pateixen i què podem fer per millorar-los.

Per altre costat, hem pogut gaudir de la Jornada d’educació matemàtica celebrada a Reus. L’APMCM (Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals) ha organitzat una Jornada d’educació matemàtica que ha portat per lema: “L’avaluació i l’ambient de resolució de problemes”. L’objectiu d’aquesta jornada no és més que presentar pràctiques d’aula, posar a debat temes candents en l’ensenyament de les matemàtiques i contribuir a la formació i a l’intercanvi d’experiències del professorat.

La formació ens ajuda a millorar i a plantejar-nos noves mirades per la nostra escola.