Ens visita la Sucucho

Iniciem de nou l’escola, setmana de retrobaments, de converses, d’abraçades, de secrets, de posar-nos al dia, d’obrir regals, d’alegries…

Avui ens han fet una visita molt especial i emotiva, ha tornat la “Sucucho” a l’escola, la Maria José interpreta el paper de Sucucho a Santiago de Xile, treballa amb un gran equip com a pallassa per tots els infants que estan malalts amb tractaments oncològics. Ens ha explicat quina feina realitza ella i els seus companys/es, com juguen amb els nens i nenes mentre estan en tractament, com es recolzen amb els metges/ses, infermers/es durant la seva feina, i com des del respecte absolut acompanyem a les famílies en el procés d’hospitalització.
Avui ens traiem el barret davant a Sucuho, ens ha fet emocionar amb les seves paraules i les imatges del seu treball. Mil gràcies Maria José.