Tallers amb famílies

Aquesta setmana hem iniciat de nou els Tallers amb les famílies, aquest cop ha vingut la mama de la Isis i la Nut; la Menchu ens ha explicat la seva feina; auxiliar d’infermeria, i quines coses fa amb els animals, sobretot amb els gats i els gossos, ens ha mostrat curiositats i mites dels animals.

Els tallers amb les famílies són espais participatius i reflexius que s’adapten a les necessitats dels infants/ famílies i als requeriments de l’escola en general. Permeten la interrelació escola i família dins l’activitat diària i dins l’horari lectiu. D’aquesta manera és potencia la xarxa i la confiança entre alumnes, famílies i mestres, promovent les capacitats de cada pare i mare amb l’acompanyament de les mestres per donar pes a una comunitat educativa més forta, més unida i més transparent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *