Concert musical al jardí.

A l’escola El Bosc cada dia ens regalen sorpreses plenes d’alegria i màgia, aquest matí l’Eduard, el Robert i el Tom ens han fet un concert al jardí amb diferents instruments: contrabaix, banjo, guitarra, caixò, harmònica, culleres i tam- tam. Han fet fusió musical barrejant diferents estils com Surf, Rokamilly, Rock i Garage.

Cada dia pensem i veiem que els nostres alumnes i nosaltres les mestres, som afortunats i afortunades de poder gaudir de totes aquestes activitats i realitats.

Avui dia Mundial de la poesia en Robert, en Tom i l’Eduard ens han regalat poesia musical.
Gràcies per la vostra iniciativa, energia i felicitat.