Taller de rimes i contes Waldorf

Aquest matí hem tingut un nou taller familiar a l’escola, la Marta ens ha vingut a explicar contes i rimes amb moviment de Tamara Chubarovsky, pedagoga Waldorf i terapeuta del llenguatge de base antroposòfica ( art de la paraula).

Les rimes i jocs infantils són una font d’alegria, de gaudiment i trobada entre adults i nens/es, promouen el desenvolupament físic, sensorial, el llenguatge, la comunicació, la capacitat d’atenció, concentració, intuïció i memòria. En definitiva, promouen aquelles facultats imprescindibles per l’aprenentatge cognitiu i per al desenvolupament de la vida afectiva. També ajuden a regular i harmonitzar el grup, calmant-lo, centrant-lo i/o activant-lo quan és necessari.

Gràcies Marta per compartir els teus aprenentatges i sumar amb el projecte de l’Escola El Bosc de Mont-ral.