Grups de Discussió

Hola comunitat,
Com ja sabeu, com a escola estem immersos en un procés de canvi i formar part del programa d’innovació del Laboratori de transformació educativa ens permet conèixer com és la nostra escola, quines necessitats tenim i cap a on volem anar per tal de començar… Llegeix més»

CADA PAS COMPTA – DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA 2021

Durant el mes d’abril, els nens i nenes de l’escola hem participat al repte proposat per l’Àrea d’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport, sota el lema “Cada pas compta“, celebrant El Dia Mundial de l’Activitat Física.
Des de l’àrea de psicomotricitat i d’Educació Física hem… Llegeix més»

Bona Diada de Sant Jordi

Benvolguda Comunitat,
Aquest any per celebrar Sant Jordi hem fet un Concurs Literari a les tres Comunitats.
Els alumnes de la Comunitat dels Petits han fet un dibuix relacionat amb la llegenda de Sant Jordi i el drac, els alumnes de 1r i 2n han fet rodolins,… Llegeix més»

Happy Easter!

Hello families!
Com van les vacances? Espero que molt bé!
Abans de marxar de vacances, des de l’àrea d’anglès, vam treballar com a contingut cultural “Happy Easter”. Vam aprendre aquesta típica cançó, “Hot Cross Buns” que podreu escoltar i cantar en aquest enllaç d’aquí sota:

També vam… Llegeix més»