Benvolguda comunitat, en els següents vídeos que prèviament hem compartit per Instagram, hi podreu veure els 8 alumnes que van anar a Dinamarca. Cada parella ens explica agluna de les activtats fetes o experiències viscudes.
Al setembre, iniciat el nou curs, explicaran amb més detall a la resta de l’alumnat tot el què van viure!
Vídeo 1

Vídeo 2

Vídeo 3

Vídeo 4



