ENGLISH WEEK WE LIVE EUROPE!
La setmana del 8 al 12 de juny a l’escola vam celebrar la segona English Week.
Seguint el fil conductor d’Europa i el projecte Erasmus+, vam fer diverses activitats en anglès per conèixer moltes coses interessants dels països que formen part de la Unió Europea. A més, vam llegir les cartes que l’alumnat de la República Txeca ens va enviar. Ens van fer molta il·lusió !!
I per acabar, divendres ho vam celebrar tots plegats amb la festa de final de curs VIVIM EUROPA! WE LIVE EUROPE!
Ha estat una setmana plena d’emocions amb l’anglès com a protagonista!

Clica sobre la imatge si vols veure’n més!


