El Dia del Joc a l’escola ha estat un èxit gràcies a la implicació del professorat i als principals protagonistes, els infants de la nostra escola.
Ha estat una jornada fantàstica plena de jocs cooperatius i reptes!
Els alumnes, des dels més petits fins als més grans, participen amb entusiasme,
Tothom s’ho passa d’allò més bé i corre d’un costat a l’altre del pati amb ganes de gresca.
L’activitat està dividida en diferents estacions de joc.
Els infants van passant per cada espai en grup superant els reptes que troben.
Les ganes de divertir-se de tots els nens i nenes són increïbles i encomanen l’alegria.
Moltes gràcies a tothom per fer possible aquest dia!

Cliqueu la fotografia per veure les imatges.


