Com a novetat, aquest any, l’alumnat de primària ha fet exposicions dels projectes que han treballat al llarg de l’any. Ha estat una jornada de dos dies molt profitosa.
L’alumnat ha preparat l’exposició del projecte fet que ha comportat treballar l’expressió oral, el saber estar i saber evocar els seus aprenentatges. El públic ha estat molt correcte i s’ha mostrat satisfet de poder veure els treballs dels companys. El Consell d’Infants ha estat l’encarregat de fer-ne una valoració, la qual ha estat positiva.
Us deixem amb uns vídeos reculls per a què pugueu gaudir-ne vosaltres també.
Vídeo 1r: L’alimentació
Vídeo 2nA: La Creu Roja
Vídeo 2nB: Els insectes
Vídeo 3rA: El cos humà
Vídeo 3rB: L’escola del futur
Vídeo 4tA: Mitologia romana
Vídeo 4tB: L’orquestra de les olors
Vídeo 5è: Els jocs dels nostres avis
Vídeo 5èB: Què menjaven? Què mengem?
Vídeo 6è: La migració




