Sala Piano 2017

El passat diumenge 19 de març, en el marc incomparable de la Masia de Castelladral, la nostra Escola va participar en la 6a edició Sala Piano, en la qual hi van participar dos alumnes de 3r de Nivell Elemental. El Marcel Masferrer i el Jordi Simón.

La temàtica aquest any era al voltant de la música compresa entre els segles XVIII i XIX, Música que va ser escrita per a pianoforte, instrument precusor del piano actual.

Algunes de les actuacions dels nens van ser comentades per el manresà Roger Illa, llicenciat en Fortepiano i especialitzat en interpretació amb instruments de teclats històrics (clavicordi, clavicèmbal i fortepiano) .

Al llarg de tot el concert també van tenir l’actuació d’una actriu simulant ser la germana del Wolfgang Amadeus Mozart.

Cal destacar l’excel·lent actuació dels dos intèrprets de la nostra escola, les quals en podeu gaudir amb aquests enregistraments.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *